Direktlänk till inlägg 6 januari 2014

Lite av varje

Av Bibban - 6 januari 2014 20:07

Började året med nyårsvallning på Nyårsdagen


    Tyvärr ska ju Härja in i ett löp, och blir då väldigt låg, så det blev inte så mycket vallning för henne. Men det var trevligt ändå, träffade ju dom andra i vallgänget och så blev det även lite korvgrillning, *gott*  .

 

Dom andra dagarna har varit en blandning av rallylydnad

  och lydnad

     med goa träningskompisar och så har jag även tränat själv.

Rallyn känns ju rätt ok, men allt kan ju hända när det väl är tävling..

 

Lydnaden går framåt, fast vi tar det lugnt. Det är ju många nya moment i eliten, så där får man inte ha bråttom.

Passar på att träna ute nu när vädret tillåter. Snart kommer ju både kyla och snö och då blir det mindre träning ett tag.

 

Idag skulle jag ha tränat med måndagsgruppen med Härja men vi hoppade den då hon fortfarande känns lite låg.Det blev ett uppletande med Ragge istället.

Och det gick ju inte så jättebra, men inget jag satsar stenhårt på utan kör det mest som aktivering.

Avslutade dagens träff/pass/träning med att Jazza och Härja fick busa, och som dom sprang   , underbara att se på.

Nu är det kväller och imorgon är en ny härlig dag.

 

Ha de gott   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bibban - 15 januari 2014 12:06

tittade fram idag lite idag , åhh så skönt det var. Jag  och M-L träffades och tränade lite rallylydnad   Efter träningen så var jag kvar och tränade bl.a lite högerhandling med RockRagge och så blev det bus med dom andra två.   På onsda...

Av Bibban - 4 januari 2014 16:54

Välkommen till min nya blogg. Länkar till min gamla blogg som avslutades december 2012,Rockragge Nytt år, 2014 = nya utmaningar      2013 var ett ganska bra år.   Spot fortsatte sitt liv som pensionär och trivs med det. Liite småträninga...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards